مشاور املاک خاوران....... جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شهرک خاوران و آذران تبریز با تماس بگیرید . 09143241090 و 09148147506 «چراغ خاوران را روشن میکنیم»
مشاور املاک خاوران
خرید و فروش باغ و ویلا خاوران .... آذران .... امتیازات فاز 2


به همت شهرداری منطقه 9 و با مساعدت شهردار کلانشهر تبریز ، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و اداره برق عملیات اجرایی کابل گذاری شهرک جدیدالاحداث خاوران آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9 تبریز مهندس حمید شاهوردی شهردار منطقه  با اعلام این خبر گفت: به همت شهرداری منطقه 9 و با مساعدت شهردار محترم کلانشهر تبریز جناب آقای دکتر نجفی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز و اداره برق آبان ماه سال 93 آغاز شده و در تاریخ شهرک خاوران ماندگار خواهد شد چرا که برای اولین بار برق خاوران کابل گذاری گردید .

عملیات زیربنایی این شبکه به صورت 20 کیلووات زمینی و به طول 60 کیلومتر اجرائی خواهد شد و  در ادامه علملیات، 20 دستگاه پُست کُوم پَکت احداث می گردد .

همچنین مهندس شاهوردی در خصوص زمان اجرائی این عملیات عظیم چنین گفت: عملیات زیرساخت تا پایان نیمۀ اول سال 94 به اتمام می رسد و مابقی عملیات شامل روشنایی و شبکه فشار ضعیف هوایی بعد از موارد ذکر شده عملیاتی می گردد .


مهندس شاهوردی ضمن تقدیر وتشکر از صبر و شکیبائی مالکان و سازندگان شهرک خاوران گفت: اولویت برق رسانی با مکانهای ساخت و ساز شده در شهرک خاوران می باشد و بعد از آن ما بقی مالکان می توانند درخواست انشعاب نمایند .

که امید است هرچه سریعتر شاهد روشن شدن چراغهای شهرک خاوران باشیم. و این عیدی بزرگ شهردار محترم تبریز جناب آقای دکتر نجفی به خاورانی های عزیز خواهد بود. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 1 اسفند 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 638
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1